Janelle Monáe – Dirty Computer [Emotion Picture]

Janelle Monáe – Dirty Computer [Emotion Picture]


They started calling us
computers. People began vanishing and the
cleaning began. You were dirty if you looked
different. You were dirty if you refused
to live the way they dictated. You were dirty if you showed
any form of opposition at all. And if you were dirty… It
was only a matter of time. ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ You will repeat after me. Your name is Jane 57821. My name is Jane 57821. I am a dirty computer. I am a dirty computer. I am ready to be cleaned. I am ready to be cleaned! Unfortunate, my dear. Cleaners
please initiate the NEVERMIND. ♪ ♪ (Radio plays) (Inaudible robot voice) (Radio plays) ♪ YOU TOLD US, WE HOLD THESE
TRUTHS TO BE SELF-EVIDENT ♪ ♪ THAT ALL MEN AND WOMEN ARE
CREATED EQUAL, ♪ ♪ AND THAT THEY ARE ENDOWED BY
THEIR CREATOR ♪ ♪ WITH CERTAIN INALIENABLE
RIGHTS, AMONG THESE: ♪ ♪ LIFE, LIBERTY, AND THE
PURSUIT OF HAPPINESS, ♪ ♪ YOUNG BLACK WILD AND FREE ♪ ♪ NAKED IN A LIMOUSINE ♪ ♪ RIDIN THROUGH THE HOOD REAL
SLOW ♪ ♪ I LOVE IT WHEN I SMELL THE
TREES ♪ ♪ I JUST WANNA PARTY HARD ♪ ♪ SEX IN THE SWIMMING POOL ♪ ♪ I DON’T NEED A LOT A CASH ♪ ♪ I JUST WANNA BREAK THE RULES ♪ ♪ WE DON’T NEED ANOTHER RULER ♪ ♪ ALL OF MY FRIENDS ARE KINGS ♪ ♪ I AM NOT AMERICA’S NIGHTMARE ♪ ♪ I AM THE AMERICAN DREAM ♪ ♪ JUST LET ME LIVE MY LIFE ♪ ♪ I WANT A CRAZY CLASSIC LIFE ♪ ♪ I WANT A CRAZY CLASSIC LIFE ♪ ♪ SO IF THE WORLD SHOULD END
TONIGHT ♪ ♪ I HAD A CRAZY CLASSIC LIFE ♪ ♪ I DON’T WANT A DIAMOND RING ♪ ♪ I DON’T WANNA WASTE MY YOUTH ♪ ♪ I DON’T WANNA LIVE ON MY
KNEES ♪ ♪ I JUST GOTTA TELL THE TRUTH ♪ ♪ I DON’T WANNA BE LOCKED DOWN ♪ ♪ I DON’T WANNA CHEAT ON YOU ♪ ♪ I JUST WANNA FIND A GOD ♪ ♪ AND I HOPE SHE LOVES ME TOO ♪ ♪ WE DON’T NEED ANOTHER RULER ♪ ♪ WE DON’T NEED ANOTHER FOOL ♪ ♪ I AM NOT AMERICA’S NIGHTMARE ♪ ♪ I AM THE AMERICAN COOL ♪ ♪ JUST LET ME LIVE MY LIFE ♪ ♪ I WANT A CRAZY CLASSIC LIFE ♪ ♪ I WANT A CRAZY CLASSIC LIFE ♪ ♪ SO IF THE WORLD SHOULD END
TONIGHT ♪ ♪ I HAD A CRAZY CLASSIC LIFE ♪ ♪ I WANT A CRAZY CLASSIC LIFE ♪ ♪ I WANT A CRAZY CLASSIC LIFE ♪ ♪ SO IF THE WORLD SHOULD END
TONIGHT ♪ ♪ I HAD A CRAZY CLASSIC LIFE ♪ (♪ ♪) ♪ OH, A CRAZY CLASSIC LIFE ♪ (♪ ♪) (♪ ♪) ♪ HANDCUFFED IN THE BANDO ♪ ♪ WHITE BOY IN THE SANDLES ♪ ♪ POLICE LIKE A RAMBO ♪ ♪ BLOW IT OUT BLOW IT OUT LIKE A
CANDLE SAMBO ♪ ♪ ME AND YOU WAS FRIENDS BUT TO
THEM WE THE OPPOSITE ♪ ♪ THE SAME MISTAKE I’M IN JAIL
YOU ON TOP OF SHIT ♪ ♪ YOU LIVIN LIFE WHILE I’M
WALKIN ROUND MOPPIN SHIT ♪ ♪ TECH KID BACKPACK NOW YOU A
COLLEGE KID ♪ ♪ ALL I WANTED WAS TO BREAK THE
RULES LIKE YOU ♪ ♪ ALL I WANTED WAS FOR THEM TO
LOVE ME TOO ♪ ♪ BUT NO MATTER WHERE IT WAS I
ALWAYS STOOD OUT ♪ ♪ BLACK WALDO DANCIN WITH THE
THICK BROWS ♪ ♪ WE WAS BOTH RUNNIN NAKED AT
THE LUAU ♪ ♪ WE WAS BOTH ON SHROOMS PRAYIN
FACE DOWN WAIST DOWN ♪ ♪ MEMBER WHEN WHEN THEY TOLD YA
I WAS TOO BLACK FOR YA? ♪ ♪ NOW MY BLACK POPPING LIKE A
BRA STRAP ON YA ♪ ♪ I WAS KICKED OUT SAID I’M TOO
LOUD ♪ ♪ KICKED OUT SAID I’M TOO
PROUD ♪ ♪ BUT ALL I REALLY EVER FELT WAS
STRESSED OUT ♪ ♪ KINDA LIKE MY AFRO WHEN IT’S
PRESSED OUT ♪ ♪ AHHHH ♪ (inaudible robot chatter) Good morning, Jane. Jane My name is Maryapple 53. I’m here to escort you from
the darkness into the light. Zen. You won’t be able to move
your legs for a while I didn’t think I was ever
going to see you again. Did they hurt you? Is it OK if I call you Jane? What? It’s what we have in your
file, right? Yeah… If there’s anything else you’d
rather be called, you just let
me know. I’m here to make your
experience sweet as pie. Why are you talking to me like
you don’t know me Zen? Like I said, My name is
Maryapple53. And I don’t know you. At least not yet! But what I do know is that you
have some bugs. So we are here to get you
clean. We’ll be with you shortly. (♪ ♪) (♪ ♪) ♪ I’M NOT THE KINDA GIRL YOU
TAKE HOME TO YOUR MAMA NOW ♪ ♪ I TELL YOU NO LIES
(I TELL NO LIES) ♪ ♪ YOUR CODE IS PROGRAMMED NOT TO
LOVE ME BUT YOU CAN’T
PRETEND. ♪ ♪ OH WHAT A SURPRISE ♪ ♪ MAYBE IT’S LUST MAYBE IT’S
LOVE MAYBE IT NEVER ENDS ♪ ♪ OH SAY YOUR GOODBYES! ♪ ♪ SO NOW, PLAY IN MY HAIR AND
NIBBLE THERE ALL ON MY MOCHA
SKIN ♪ ♪ YEAH, JUST TAKE A BYTE ♪ ♪ TAKE A BYTE
(JUST TAKE A BYTE) ♪ ♪ HELP YOURSELF
(HELP YOURSELF) ♪ ♪ IT’S ALRIGHT
(IT’S ALRIGHT) ♪ ♪ I WON’T TELL ♪ ♪ TAKE A BYTE
(JUST TAKE A BYTE) ♪ ♪ HELP YOURSELF
(YOU LOOK SO GOOD JUST HELP
YOURSELF) ♪ ♪ DON’T THINK TWICE
(DON’T THINK TWICE) ♪ ♪ I WON’T TELL ♪ You will repeat after me. I will repeat after you. Your name is Jane 57821. My name is Jane 57821. I am a dirty computer. I am a dirty computer. I am ready to be cleaned. I am ready to be cleaned. (Laughter) Ready for cleaning. She’s ready for cleaning! I heard her, I heard her
actually, but um which Well? Which… Which memory exactly? Any memory you see. Trash em and bag ’em. Yes, yes. Trash and bag. Okay (Ambience) (♪ ♪) (♪ ♪) (♪ ♪) ♪ I LIVE MY LIFE IN A MAGAZINE ♪ ♪ I LIVE MY LIFE IN A TV
SCREEN ♪ ♪ I LIVE MY LIFE ON BIRTH
CONTROL ♪ ♪ I LOST MY MIND ON ROCK AND
ROLL ♪ ♪ AND I I I HEAR THE SIRENS
CALLIN ♪ ♪ AND THE BOMBS ARE FALLIN IN
THE STREETS WE’RE ALL ♪ ♪ SCREWED! ♪ ♪ AND I I I IT’S MY BIRTHDAY
BABY, ♪ ♪ THOUGHT I’D GO SEX CRAZY BUT
I FEEL SO ♪ ♪ SCREWED! ♪ ♪ SEX, BODY, WE’RE GONNA CRASH
YOUR PARTY ♪ ♪ LET’S GET SCREWED ♪ ♪ I DON’T CARE ♪ ♪ YOU FUCKED THE WORLD UP NOW ♪ ♪ WE’LL FUCK IT ALL BACK DOWN ♪ ♪ LET’S GET SCREWED! ♪ ♪ I DON’T CARE ♪ ♪ WE’LL PUT WATER IN YOUR GUNS ♪ ♪ WE’LL DO IT ALL FOR FUN ♪ ♪ LET’S GET SCREWED! ♪ ♪ AND I I I HERE THE SIRENS
CALLIN ♪ ♪ AND THE BOMBS ARE FALLIN IN
THE STREETS WE’RE ALL ♪ ♪ SCREWED! ♪ ♪ AND I I I IT’S YOUR BIRTHDAY
BABY, ♪ ♪ THOUGHT WE’D GO SEX CRAZY
BUT WE FEEL SO… ♪ ♪ SCREWED! ♪ ♪ AND I I I HERE THE SIRENS
CALLIN ♪ ♪ AND THE BOMBS ARE FALLIN IN
THE STREETS WE’RE ALL ♪ ♪ (STREETS WE’RE ALL SCREWED) ♪ ♪ HAHA WE’RE SO SCREWED ♪ ♪ LET’S GET SCREWED ♪ ♪ I DON’T CARE! ♪ ♪ LET’S GET SCREWED ♪ ♪ I DON’T CARE! ♪ ♪ SEE EVERYTHING IS SEX EXCEPT
SEX WHICH IS POWER ♪ ♪ YOU KNOW POWER IS JUST SEX ♪ ♪ YOU SCREW ME AND I’LL SCREW
YOU TOO ♪ ♪ EVERYTHING IS SEX EXCEPT SEX
WHICH IS POWER ♪ ♪ YOU KNOW POWER IS JUST SEX ♪ ♪ NOW ASK YOURSELF WHO’S
SCREWING YOU ♪ ♪ 100 MEN TELLING ME COVER UP MY
AREOLAS ♪ ♪ WHILE THEY BLOCKING EQUAL PAY
SIPPING ON THEY COCA COLAS ♪ (♪ ♪) ♪ FAKE NEWS FAKE BOOBS FAKE FOOD
WHAT’S REAL ♪ ♪ STILL IN THE MATRIX EATING ALL
THE BLUE PILLS ♪ (♪ ♪) ♪ THE DEVIL MET WITH RUSSIA AND
THEY JUST MADE A DEAL ♪ ♪ WE WERE MARCHING THROUGH THE
STREETS THEY WERE BLOCKING
EVERY BILL ♪ (♪ ♪) ♪ I’M TIRED OF HOTEPS TRYNA
TELL ME HOW TO FEEL FOR REAL ♪ (♪ ♪) (♪ ♪) (♪ ♪) (♪ ♪) ♪ YEAH THIS IS MY PALACE ♪ ♪ CHAMPAGNE IN MY CHALICE ♪ ♪ I GOT IT ALL COVERED LIKE A
WEDDING BAND ♪ ♪ WONDALAND ♪ ♪ SO MY ALIAS IS ALICE ♪ ♪ AND WE GON START A MUTHAFUCKIN
PUSSY RIOT ♪ ♪ YEAH WE GONE PUT EM ON A
PUSSY DIET ♪ ♪ LOOK AT THAT I GUARANTEE I GOT
EM QUIET ♪ ♪ LOOK AT THAT I GUARANTEE THEY
ALL INSPIRED ♪ ♪ A TOWN WE MADE IT OUT THERE ♪ ♪ STRAIGHT OUT KANSAS CITY YEAH
WE MADE IT OUT THERE ♪ ♪ CELEBRATED, GRADUATED MADE IT
PASS / FAIL ♪ ♪ SASSY, CLASSY, KOOL AID WITH
THE KALE ♪ ♪ MOMMA WAS A G, SHE WAS
CLEANING HOTELS ♪ ♪ POPPA WAS A DRIVER, I WAS
WORKING RETAIL ♪ ♪ KEPT US IN THE BACK OF THE
STORE ♪ ♪ WE AIN’T HIDDEN NO MORE ♪ ♪ MOONLIT NIGGA, LIT NIGGA ♪ ♪ ALREADY GOT AN OSCAR FOR THE
CASA ♪ ♪ RUNNING DOWN G WITH
THE FAMILY ♪ ♪ PROLLY GIVE A TONY TO THE
HOMIES ♪ ♪ PROLLY GET AN EMMY DEDICATE IT
TO THE ♪ ♪ HIGHLY MELANATED ♪ ♪ ARCHANDROID ORCHESTRATED ♪ ♪ YEAH WE HIGHLY MELANATED ♪ ♪ ARCHANDROID ORCHESTRATED ♪ ♪ YEAH, JAMINATI STILL JAMMIN ♪ ♪ BOX OFFICE NUMBERS AND THEY
DOING OUTSTANDING ♪ ♪ RUNNIN OUTTA SPACE ON THE DAMN
BANDWAGON ♪ ♪ REMEMBA WHEN THEY USED TO SAY
I LOOKED TOO MANNISH ♪ ♪ BLACK GIRL MAGIC ♪ ♪ Y’ALL CAN’T STAND IT ♪ ♪ Y’ALL CAN’T BAN IT ♪ ♪ MADE OUT LIKE A BANDIT ♪ ♪ THEY BEEN TRYING HARD JUST TO
MAKE US ALL VANISH ♪ ♪ I SUGGEST THEY PUT A FLAG ON A
WHOLE NOTHER PLANET ♪ ♪ JANE BOND ♪ ♪ NEVER JANE DOE ♪ ♪ AND I DJANGO NEVER SAMBO ♪ ♪ BLACK & WHITE ♪ ♪ YEAH THAT’S ALWAYS BEEN MY
CAMO ♪ ♪ IT’S LOOKING LIKE Y’ALL
GONE NEED SOMMO AMMO ♪ ♪ I CUT EM OFF, I CUT EM
OFF I CUT EM OFF LIKE VAN
GOGH ♪ ♪ NOW PAN RIGHT FOR THE
ANGLE ♪ ♪ GOT AWAY WITH MURDER ♪ ♪ NO SCANDAL ♪ ♪ CUE THE VIOLINS AND VIOLAS ♪ ♪ WE GAVE YOU LIFE ♪ ♪ WE GAVE YOU BIRTH ♪ ♪ WE GAVE YOU GOD ♪ ♪ WE GAVE YOU EARTH ♪ ♪ WE FEM THE FUTURE – DON’T
MAKE IT WORSE ♪ ♪ YOU WANT THE WORLD? WELL
WHAT’S IT WORTH? ♪ ♪ EMOTICONS? DECEPTICONS? ♪ ♪ AND AUTOBOTS ♪ ♪ WHO TWIST THE PLOT ♪ ♪ WHO SHOT THE SHERIFF ♪ ♪ THEN FLED TO PARIS ♪ ♪ IN THE DARKEST HOUR ♪ ♪ SPOKE TRUTH TO POWER ♪ ♪ MADE A FANDROID OUTTA YOUR
GIRLFRIEND ♪ ♪ LET’S GET CAUGHT DOWNTOWN IN
A WHIRLWIND ♪ ♪ AND PAINT THE CITY PYNK ♪ ♪ PAINT THE CITY PYNK ♪ ♪ AND TUCK THE PEARLS IN ♪ ♪ JUST IN CASE THE WORLD END ♪ ♪ AND DOWN DOG ♪ ♪ MOVE BACK ♪ ♪ TAKE A SEAT YOU ARE NOT
INVOLVED ♪ ♪ AND HIT THE MUTE BUTTON ♪ ♪ LET THE VAGINA HAVE A
MONOLOGUE ♪ ♪ ♪ ♪ MANSPLAINING I FOLD EM LIKE
ORIGAMI ♪ ♪ WHAT’S A WAVE BABY THISSA
TSUNAMI FOR THE CULTURE ♪ ♪ I KAMIKAZE ♪ ♪ ♪ ♪ I PUT MY LIFE ON THE
LIFE LINE ♪ ♪ IF SHE THE G.O.A.T. NOW WOULD
ANYBODY DOUBT IT? ♪ ♪ ♪ ♪ IF SHE THE G.O.A.T. NOW WOULD
ANYBODY DOUBT IT? ♪ ♪ DO ANYBODY GOT IT? ♪ ♪ DO ANYBODY GOT IT? ♪ ♪ I SAY ANYBODY GOT IT? ♪ (♪ ♪) (♪ ♪) (♪ ♪) I don’t know what this is, this doesn’t even look like
a memory. What is that, that a dream? You just pull the content,
keep moving. Uhh, yeah but, what is it? Delete it and move on. What just delete everything? Yeah. Just delete it. War is old. So is sex. Let’s play God. You go next. Hands go up. Man go down. Try my luck. Stand my ground. Die in church. Live in Jail. Say her name. Twice in hell. Uncle Sam. Kissed a man. They called this place “The
House of the New Dawn. This place where they drained
us of our dirt… and all the things that made
us special. And just when you thought you
could remember something, just when you thought you
could see the past clearly, They would hit you with
NEVERMIND. The gas would take over… and then you were lost…
sleeping… and you didn’t remember
anything at all.. Jim Crow Jesus. Rose again. (electronic music continues) (ambience) (ambience) ♪♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ PYNK LIKE THE INSIDE OF
YOUR… ♪ ♪ BABY ♪ ♪ PYNK BEHIND ALL OF THE
DOORS… ♪ ♪ CRAZY ♪ ♪ PYNK LIKE THE TONGUE THAT GOES
DOWN… ♪ ♪ MAYBE ♪ ♪ PYNK LIKE THE PARADISE
FOUND… ♪ ♪ ♪ ♪ PYNK WHEN YOU’RE BLUSHING
INSIDE… ♪ ♪ BABY ♪ ♪ PYNK IS THE TRUTH YOU CAN’T
HIDE… ♪ ♪ MAYBE ♪ ♪ PYNK LIKE THE FOLDS OF YOUR
BRAIN… ♪ ♪ CRAZY ♪ ♪ PYNK AS WE ALL GO INSANE… ♪ ♪ ♪ ♪ SO HERE WE ARE IN THE CAR ♪ ♪ LEAVING TRACES OF US DOWN THE
BOULEVARD ♪ ♪ I WANNA FALL THROUGH
THE STAR ♪ ♪ GETTING LOST IN THE DARK IS MY
FAVORITE PART ♪ ♪ LET’S COUNT THE WAYS WE
COULD MAKE THIS LAST FOREVER ♪ ♪ ♪ ♪ SUNNY MONEY KEEP IT FUNKY ♪ ♪ TOUCH YO TOP AND LET IT DOWN ♪ ♪ ♪ ♪ YEAH SOMETHIN LIKE THAT ♪ ♪ OWWW! SOMETHIN LIKE THAT ♪ ♪ YEAH SOMETHIN LIKE THAT ♪ ♪ CAUSE BOY IT’S COOL, IF YOU
GOT BLUE ♪ ♪ WE GOT THE PYNK ♪ ♪ ♪ ♪ PYNK LIKE THE LIPS AROUND
YOUR… ♪ ♪ MAYBE ♪ ♪ PYNK LIKE THE SKIN THAT’S
UNDER… ♪ ♪ BABY ♪ ♪ PYNK WHERE IT’S DEEPEST
INSIDE… ♪ ♪ CRAZY ♪ ♪ PYNK BEYOND FOREST AND
THIGH… ♪ ♪ ♪ ♪ PYNK LIKE THE SECRETS YOU
HIDE… ♪ ♪ MAYBE ♪ ♪ PYNK LIKE THE LID OF YOUR
EYE… ♪ ♪ BABY ♪ ♪ PYNK IS WHERE ALL OF IT
STARTS… ♪ ♪ CRAZY ♪ ♪ PYNK LIKE THE HOLES OF YOUR
HEART ♪ ♪ ♪ ♪ SO HERE WE ARE IN THE CAR ♪ ♪ LEAVING TRACES OF US DOWN THE
BOULEVARD ♪ ♪ I WANNA FALL THROUGH
THE STARS ♪ ♪ GETTING LOST IN THE DARK IS MY
FAVORITE PART ♪ ♪ LET’S COUNT THE WAYS WE
COULD MAKE THIS LAST FOREVER ♪ ♪ SUNNY MONEY KEEP IT FUNKY ♪ ♪ TOUCH YO TOP AND LET IT DOWN ♪ ♪ YEAH SOMETHIN LIKE THAT ♪ ♪ OWWW! SOMETHIN LIKE THAT ♪ ♪ YEAH SOMETHIN LIKE THAT ♪ ♪ CAUSE BOY IT’S COOL, IF YOU
GOT BLUE ♪ ♪ WE GOT THE PYNK ♪ ♪ YEAH SOMTHIN LIKE THAT ♪ ♪ OWWW! SOMETHIN LIKE THAT ♪ ♪ YEAH SOMETHIN LIKE THAT ♪ ♪ CAUSE BOY IT’S COOL, IF YOU
GOT BLUE ♪ ♪ WE GOT THE PYNK ♪ ♪ I JUST WANNA PAINT THE TOWN ♪ ♪ I DON’T WANNA TO
HIDE MY LOVE ♪ ♪ I JUST WANNA HOLD YOUR HAND ♪ ♪ AND BE THE ONE
THAT YOU THINK OF ♪ ♪ WHEN YOU NEED A HOLIDAY ♪ ♪ WHEN YOU WANNA DRINK ROSE ♪ ♪ I JUST WANNA PAINT YOUR TOES ♪ ♪ IN THE MORNING
KISS YOUR NOSE ♪ ♪ CAUSE WHEN I’M WITH YOU
I DON’T FEEL AFRAID ♪ ♪ MAYBE THIS LOVE WILL
INDOCTRINATE ♪ ♪ I ECHO EVERY
WORD THAT YOU SAY ♪ ♪ THE WAY YOU FEEL YEAH
I FEEL THE SAME WAY ♪ ♪ REMEMBER THE NIGHT WHEN
I COMBED YOUR HAIR ♪ ♪ I HOPE I DON’T FREAK
YOU OUT WHEN I STARE ♪ ♪ I DONATE MY TRUTH TO
YOU LIKE I’M RICH ♪ ♪ THE TRUTH IS MY LOVE
AIN’T GOT NO OFF SWITCH ♪ ♪ SO IF THE WALLS
COME TUMBLING DOWN ♪ ♪ AND IF THE OCEAN
REALLY DOES DROWN ♪ ♪ AND IF MY MEMORIES
NEVER COME BACK ♪ ♪ I’LL STILL REMEMBER WHERE
WE FIRST WAS NAKED AT ♪ ♪ PICTURE OUR FACES
IN NEW OASIS ♪ ♪ WHEN WE MADE LOVE
WE LEFT MANY TRACES ♪ ♪ JUST LIKE THE BLUSH
THAT’S ON YOUR CHEEKS ♪ ♪ DEEP INSIDE ♪ ♪ WE’RE ALL JUST PINK ♪ ♪ PYNK LIKE THE INSIDE OF
YOUR… ♪ ♪ BABY ♪ ♪ PYNK LIKE THE FOLDS IN YOUR
DOORS… ♪ ♪ MAYBE ♪ ♪ PYNK LIKE YOU’RE FINGERS IN
MY… ♪ ♪ MAYBE ♪ ♪ PINK IS THE TRUTH YOU CAN’T
HIDE… ♪ ♪ ♪ ♪ PYNK LIKE YOUR TONGUE GOING
ROUND… ♪ ♪ BABY ♪ ♪ PYNK LIKE THE SUN GOING
DOWN… ♪ ♪ MAYBE ♪ ♪ PYNK LIKE THE HOLES IN YOUR
HEART… ♪ ♪ BABY ♪ ♪ PYNK IS MY FAVORITE PART… ♪ (AMBIENCE) ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ YEAH ♪ ♪ BABY DON’T MAKE ME SPELL IT
OUT FOR YA ♪ ♪ ALL OF THE FEELINGS I GOT FOR
YA ♪ ♪ CAN’T BE EXPLAINED BUT I CAN
TRY FOR YA ♪ ♪ YEAH BABY DON’T MAKE ME
SPELL IT OUT FOR YA ♪ ♪ YOU KEEP ON ASKIN ME THE SAME
QUESTIONS (WHY) ♪ ♪ AND SECOND GUESSING ALL OF MY
INTENTIONS ♪ ♪ SHOULD KNOW BY THE WAY I USE
MY COMPRESSION ♪ ♪ THAT YOU GOT THE ANSWERS TO MY
CONFESSIONS ♪ ♪ IT’S LIKE I’M POWERFUL WITH
A LITTLE BIT OF TENDER ♪ ♪ AN EMOTIONAL SEXUAL BENDER ♪ ♪ MESS ME UP YEAH BUT NO ONE
DOES IT BETTER ♪ ♪ THERE’S NOTHIN BETTER ♪ ♪ THAT’S JUST THE WAY YOU MAKE
ME FEEL ♪ ♪ THAT’S JUST THE WAY YOU MAKE
ME FEEL ♪ ♪ UH HUH ♪ ♪ SO GOOD SO GOOD SO,
FUCKIN REAL UH HUH ♪ ♪ THAT’S JUST THE WAY YOU MAKE
ME FEEL ♪ ♪ THAT’S JUST THE WAY YOU MAKE
ME FEEL ♪ ♪ YOU KNOW I LOVE YOU SO PLEASE
DON’T STOP IT ♪ ♪ YOU GOT ME RIGHT HERE IN YOUR
JEAN POCKET ♪ ♪ LAYIN YOUR BODY ON A SHAG
CARPET, OOH ♪ ♪ AND YOU KNOW I LOVE IT SO
PLEASE DON’T STOP IT, AH AH ♪ ♪ IT’S LIKE I’M POWERFUL WITH
A LITTLE BIT OF TENDER ♪ ♪ AN EMOTIONAL SEXUAL BENDER ♪ ♪ MESS ME UP YEAH BUT NO ONE
DOES IT BETTER ♪ ♪ THERE’S NOTHIN BETTER ♪ ♪ THAT’S JUST THE WAY YOU MAKE
ME FEEL ♪ ♪ THAT’S JUST THE WAY YOU MAKE
ME FEEL ♪ ♪ SO GOOD SO GOOD
SO FUCKIN REAL UH HUH ♪ ♪ THAT’S JUST THE WAY YOU MAKE
ME FEEL ♪ ♪ THAT’S JUST THE WAY YOU MAKE
ME FEEL ♪ ♪ OH! THAT’S JUST THE WAY THAT
I FEEL NOW BABY ♪ ♪ GOOD GOD, I CAN’T HELP IT! ♪ ♪ THAT’S JUST THE WAY THAT I
FEEL, YEAH ♪ ♪ PLEASE! I CAN’T HELP IT! ♪ ♪ IT’S LIKE I’M POWERFUL WITH
A LITTLE BIT OF TENDER ♪ ♪ AN EMOTIONAL SEXUAL BENDER ♪ ♪ MESS ME UP YEAH BUT NO ONE
DOES IT BETTER ♪ ♪ THERE’S NOTHIN BETTER ♪ ♪ DAMN ♪ ♪ THAT’S JUST THE WAY YOU MAKE
ME FEEL ♪ ♪ THAT’S JUST THE WAY YOU MAKE
ME FEEL UH HUH ♪ ♪ SO GOOD SO GOOD SO
FUCKIN REAL UH HUH ♪ ♪ THAT’S JUST THE WAY YOU MAKE
ME FEEL ♪ ♪ THAT’S JUST THE WAY YOU MAKE
ME FEEL ♪ ♪ THAT’S JUST THE WAY YOU MAKE
ME FEEL ♪ ♪ SO GOOD SO GOOD SO,
FUCKIN REAL UH HUH ♪ ♪ THAT’S JUST THE WAY YOU MAKE
ME FEEL ♪ ♪ THAT’S JUST THE WAY YOU MAKE
ME FEEL ♪ (ambience) (ambience) They’re taking everything away
from me. Huh. I don’t even remember how we
met anymore… I’m not sure if any
of this actually happened Listen. Thinking will only
make it harder. It’s best if you just
enjoy the process. Accept it. People used to work so hard to
be free. We’re lucky here. All we have to do is forget. …but I don’t want to forget
you. You don’t have a choice. (♪ ♪) (♪ ♪) ♪ SOMETIMES A MYSTERY
SOMETIMES I’M FREE ♪ ♪ DEPENDING ON MY MOOD
OR MY ATTITUDE ♪ ♪ SOMETIMES I WANNA ROLL
OR STAY AT HOME ♪ ♪ WALKING CONTRADICTION
GUESS IM FACTUAL & FICTION ♪ ♪ A LITTLE CRAZY, A LITTLE SEXY
A LITTLE COOL ♪ ♪ LITTLE ROUGH AROUND THE EDGES
BUT I KEEP IT SMOOTH ♪ ♪ I’M ALWAYS LEFT OF CENTER
AND THAT’S RIGHT WHERE I
BELONG ♪ ♪ I’M THE RANDOM MINOR NOTE
YOU HEAR IN MAJOR SONGS ♪ ♪ AND I LIKE THAT! ♪ ♪ I DON’T REALLY GIVE A FUCK
IF I WAS JUST THE ONLY ONE ♪ ♪ WHO LIKES THAT ♪ ♪ I NEVER LIKE TO FOLLOW,
FOLLOW ALL AROUND, THE CHASE IS
ON ♪ ♪ OH ME OH ME OH ME OH MY ♪ ♪ OH ME OH ME OH ME OH MY I, ♪ ♪ OH ME OH ME OH ME OH MY ♪ ♪ I LIKE THAT ♪ ♪ I DON’T CARE WHAT I LOOK
LIKE BUT I FEEL GOOD ♪ ♪ BETTER THAN AMAZING
AND BETTER THAN I COULD ♪ ♪ TOLD THE WHOLE WORLD I’M
THE VENOM AND THE ANTIDOTE ♪ ♪ TAKE A DIFFERENT TYPE
OF GIRL TO KEEP THE
WHOLE WORLD A FLOAT ♪ ♪ CAUSE I’M CRAZY AND
I’M SEXY THEN I’M COOL ♪ ♪ LITTLE ROUGH AROUND THE
EDGES BUT I KEEP IT SMOOTH ♪ ♪ I’M ALWAYS LEFT OF CENTER AND
THAT’S RIGHT WHERE I BELONG ♪ ♪ I’M THE RANDOM MINOR NOTE
YOU HEAR IN MAJOR SONGS ♪ ♪ AND I LIKE THAT! ♪ ♪ I DON’T REALLY GIVE A FUCK ♪ ♪ IF I WAS JUST THE ONLY ONE WHO
LIKES THAT ♪ ♪ I NEVER LIKE TO FOLLOW,
FOLLOW ALL AROUND, THE CHASE IS
ON ♪ ♪ OH ME OH ME OH ME OH MY ♪ ♪ OH ME OH ME OH ME OH MY I, ♪ ♪ OH ME OH ME OH ME OH MY ♪ ♪ I LIKE THAT ♪ ♪ I REMEMBER WHEN
YOU CALLED ME WEIRD ♪ ♪ WE WAS IN MATH CLASS, THIRD
ROW I WAS SITTIN’ BY YOU ♪ ♪ (RIGHT BEFORE MR. AMMON’S
CLASS) ♪ ♪ CAUSE MY MAMA COULDN’T
AFFORD NEW J’S, POLO, ♪ ♪ THRIFT STORES, THRIFT CLOTHES,
THAT WAS ALL I KNEW ♪ ♪ (DO YOU REMEMBER?) ♪ ♪ I REMEMBER WHEN YOU LAUGHED
WHEN I CUT MY PERM OFF AND YOU
RATED ME A 6 ♪ ♪ (I WAS LIKE, DAMN) ♪ ♪ BUT EVEN BACK THEN, WITH THE
TEARS IN MY EYES I ALWAYS KNEW
I WAS THE SHIT. ♪ ♪ I LIKE THAT! ♪ ♪ I DON’T REALLY GIVE A FUCK ♪ ♪ IF I WAS JUST THE ONLY ONE WHO
LIKES THAT ♪ ♪ I NEVER LIKE TO FOLLOW,
FOLLOW ALL AROUND, THE CHASE IS
ON ♪ ♪ OH ME OH ME OH ME OH MY ♪ ♪ OH ME OH ME OH ME OH MY I, ♪ ♪ I LIKE THAT ♪ ♪ OH ME OH ME OH ME OH MY ♪ ♪ I LIKE THAT ♪ ♪ I LIKE THAT ♪ (♪ ♪) Wh-What is that? That’s not
memory. What part of delete everything
you don’t understand? Mother Victoria? May I speak with you for a
minute? I hope this is important. Its about Jane 57821… Go on It’s as if she remembers me. Really knows me. She tells me things about
myself. About where I’m from… She says my name was Zen. And I made films, played
instruments. And She says that we were in
love. That’s enough. You know that’s impossible. A dirty mind will do anything
to survive. Right now she’s dirty. Tomorrow after The Walk she’ll
be clean. And if she’s lucky in a few
days she’ll be a torch just
like you. And we’ll have all this
nonsense behind us. Yes, mother. (♪ ♪) (♪ ♪) (♪ ♪) (♪ ♪) (♪ ♪) (♪ ♪) (♪ ♪) You remember… It’s too late. Just walk. (♪ ♪) (♪ ♪) (♪ ♪) (♪ ♪) (♪ ♪) (Voices) Good morning. Che Achebe.
Patient 06756. Jane… I’m Maryapple 54 and I’m
your torch. That means that I’m here to
bring you from the darkness
into the light. (♪ ♪) (♪ ♪) (♪ ♪) Let’s go. I always used to say I would
never hurt a fly… But I would put one to
sleep… ♪ WE WILL WIN THIS FIGHT ♪ ♪ LET ALL SOULS BE BRAVE ♪ ♪ WE’LL FIND A WAY TO HEAVEN ♪ ♪ WE’LL FIND A WAY ♪ ♪ WAR IS OLD ♪ ♪ SO IS SEX ♪ ♪ LET’S PLAY GOD ♪ ♪ YOU GO NEXT ♪ ♪ HANDS GO UP ♪ ♪ MAN GO DOWN ♪ ♪ TRY MY LUCK ♪ ♪ STAND MY GROUND ♪ ♪ DIE IN CHURCH ♪ ♪ LIVE IN JAIL ♪ ♪ SAY HER NAME ♪ ♪ TWICE IN HELL ♪ ♪ UNCLE SAM KISSED A MAN ♪ ♪ JIM CROW JESUS ♪ ♪ ROSE AGAIN ♪ ♪ I LIKE MY WOMAN
IN THE KITCHEN ♪ ♪ I TEACH MY CHILDREN
SUPERSTITIONS ♪ ♪ I KEEP MY TWO GUNS ON MY BLUE
NIGHTSTAND ♪ ♪ A PRETTY YOUNG THANG, SHE CAN
WASH MY CLOTHES ♪ ♪ BUT SHE’LL NEVER EVER WEAR MY
PANTS AHHHHH ♪ ♪ I PLEDGE ALLEGIANCE TO
THE FLAG ♪ ♪ LEARNED THE WORDS FROM MY MOM
AND DAD ♪ ♪ CROSS MY HEART AND
I HOPE TO DIE ♪ ♪ WITH A BIG OL PIECE OF
AMERICAN PIE ♪ ♪ LOVE ME BABY ♪ ♪ LOVE ME FOR WHO I AM ♪ ♪ FALLING ANGELS ♪ ♪ SING AND CLAP YO HANDS ♪ ♪ DON’T TRY TO TAKE MY
COUNTRY ♪ ♪ I WILL DEFEND MY LAND ♪ ♪ I’M NOT CRAZY BABY, ♪ ♪ NAW ♪ ♪ I’M AMERICAN ♪ ♪ I’M AMERICAN ♪ ♪ I’M AMERICAN ♪ ♪ I’M AMERICAN ♪ ♪ 79 CENT TO YOUR DOLLAR ♪ ♪ ALL THAT BULLSHIT
FROM WHITE COLLARS ♪ ♪ YOU SEE MY COLOR
BEFORE MY VISION ♪ ♪ SOMETIMES I WONDER
IF YOU WERE BLIND ♪ ♪ WOULD IT HELP YOU MAKE
A BETTER DECISION ♪ ♪ I PLEDGE ALLEGIANCE TO
THE FLAG ♪ ♪ LEARNED THE WORDS FROM MY MOM
AND DAD ♪ ♪ CROSS MY HEART AND
I HOPE TO DIE ♪ ♪ WITH A BIG OL PIECE OF
AMERICAN PIE ♪ ♪ LOVE ME BABY ♪ ♪ LOVE ME FOR WHO I AM ♪ ♪ FALLING ANGELS ♪ ♪ SING AND CLAP YO HANDS ♪ ♪ DON’T TRY TO TAKE MY
COUNTRY ♪ ♪ I WILL DEFEND MY LAND ♪ ♪ I’M NOT CRAZY BABY, ♪ ♪ NAW ♪ ♪ I’M AMERICAN ♪ ♪ I’M AMERICAN ♪ ♪ I’M AMERICAN ♪ ♪ I’M AMERICAN ♪ ♪ LET ME HELP YOU IN HERE ♪ ♪ UNTIL WOMEN CAN GET
EQUAL PAY FOR EQUAL WORK ♪ ♪ THIS IS NOT MY AMERICA ♪ ♪ UNTIL SAME GENDER LOVING
PEOPLE CAN BE WHO THEY ARE ♪ ♪ THIS IS NOT MY AMERICA ♪ ♪ UNTIL BLACK PEOPLE CAN
COME HOME FROM A POLICE STOP ♪ ♪ WITHOUT BEING SHOT
IN THE HEAD ♪ ♪ THIS IS NOT MY AMERICA. HUH? ♪ ♪ UNTIL POOR WHITES CAN GET
A SHOT AT BEING SUCCESSFUL ♪ ♪ THIS IS NOT MY AMERICA ♪ ♪ I CAN’T HEAR NOBODY
TALKIN TO ME ♪ ♪ LOVE ME BABY ♪ ♪ LOVE ME FOR WHO I AM ♪ ♪ FALLING ANGELS ♪ ♪ SING AND CLAP YO HANDS ♪ ♪ DON’T TRY TO TAKE MY COUNTRY ♪ ♪ I WILL DEFEND MY LAND ♪ ♪ I’M NOT CRAZY BABY,
NAW I’M AMERICAN ♪ ♪ I’M AMERICAN
YEAH YEAH YEAH YEAH ♪ ♪ UNTIL LATINOS AND LATINAS
DON’T HAVE TO RUN FROM WALLS ♪ ♪ THIS IS NOT MY AMERICA ♪ ♪ BUT I TELL YOU TODAY
THAT THE DEVIL IS A LIAR ♪ ♪ BECAUSE IT’S GONNA BE
MY AMERICA BEFORE
IT’S ALL OVER ♪ ♪ PLEASE SIGN YOUR NAME ON
THE DOTTED LINE ♪

Only registered users can comment.

  1. 40:35 is the saddest part of this emotion picture. Gets me in the feels everytime. Couple that scene with the beautiful music and i can't help but cry.

  2. Bonjour 🤝 meilleur cliché pour votre clip ❤️ ❤️ ❤️ 💋 💋 💋 💋 💋 vous êtes un humain comme toute les femmes votre clip coûte cher oh mon dieu comment vous faites pour payer

  3. This is just a masterpiece. Deserved the grammys but love golden hour too. I wish Zoe participates in this movie

  4. This is fire! Glad I was referred to this video. Working on a short film and it reminded them of this film. Always loved her since I saw her first performance. Her electric guitar player was the best I ever saw! Great short film! A+

  5. Janelle we see you redefining Histories, writing new galaxies into existence😍May your reign never end.💉💉

  6. I am so deeply attracted to this person's voice and how they use it. Just listening, I am head over heels in love, and then I see the amazingly beautiful package that holds this voice, and I'm finished.

    This is wonderful and thank you to the artist for putting it out here on the web for anyone who wants to witness.

  7. “Young ,black, wild and free”
    “I want a crazy classic life “
    “If the world would end tonight, I had a crazy classic life”
    “I don’t need a diamond ring 💍 I don’t want to waste my youth”

    This is literally what I want.

  8. Ah shit I missed my chance to play Americans out my window on fourth of July.
    My house would've gotten egged. XD

  9. A Favorite Favorite..so futuristic.. diva.. love how unique u are. I am too.. 👸👸✌🏽✌🏽❤️❤️⭐️⭐️💪 #Jus4real ..Love how I see Love in this clip. Everyone is different and accepted… hopefully one day I'm understood.. by a man..and people..

  10. This was so amazing! It brought out all types of emotions in me and mixtures of them too. The last part made me cry very hard because it hit me in a way that nothing else could hit me. It was scary and sad at the same time. I can never regret watching this motion picture.

  11. I have never seen polyamory portrayed so beautiful… honestly so pure… I have been feeling down about myself recently but this really brought my spirits up… I am now and forever will be a fan.

  12. There's a Computer Cybernetic Era coming and the Agenda is moving Fast Janelle Monáe is Warning us of what's to come.

  13. بصراحة أزبل منك ياجانيل والأفكار القذرة اللي ترويجي لها والمثلية الإزدواجية والماسونية اللي أنتي فيها غير معقولة 😑باالرغم من أنك فنانة بديعة إلا أنه يبالك باالشبشب الشرقي لأنك جرارة كبيرة بجدارة😤

  14. This is what they killed prince and Michael Jackson for…any rebellion free spirit must go…including her..or doesn't get recognized for her greatness

  15. I was going through Youtube videos recommended to me. I found v=CekbqdmY1dM which ended up bringing me to Screwed, then here.
    I can definitely say that this night has been the most uplifting in a long time. I think I'm not sure who I am anymore, but there have been some things that have been opening my eyes. This has been an experience that I hope sticks with me.

  16. I haven't been sleeping much. Maybe 1 – 2 hours a day. 22 hours ago I found this video. It's been helping me find my center. But because I haven't slept much, this feels like an echo from my past. Like it was from so long ago. Even sometimes feels like this was found a week ago. But it's not been long at all. I couldn't have realized how much I needed this.

  17. How does she not have more fans? More acknowledgment? She is legit better than 99% of the current pop artists. Fuck I really hate the music industry.

  18. I wish Prince had of seen this. I wish Prince was alive to experience Janelle Monae. I think he would have collaborated with her .

  19. Phenomenal!!! Janelle Monae, I love your work. You are an Artist in the highest form. Keep doing what you do so well. You are a gift to us all.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *